Karosa B931 /E/


Výrobce   a.s. Karosa Vysoké Mýto
Karosérie   a.s. Karosa Vysoké Mýto
Motor   Renault MIHR 062045 A 41 (EURO 2), horizontální, vznětový, řadový šestiválec s přímym vstřikem paliva, s turbodmychadlem a mezichladičem nasávaného vzduchu s alternátorem Lucas 28V/120A a automatická převodovka ZF 5 HP 500 s vestavěným hydraulickým retarderem jsou v zadní části roštu karosérie.
Polosamonosná karosérie je sestavená a sešroubována z panelů, zhotovených ze svařené ocelové a oplechované kostry s dokončenou povrchovou úpravou, zevnitř obložených polystyrenovou izolací
 a umakartovými deskami, oba čelní panely jsou zhotoveny ze skloaminátu. Výška podlahy 890 mm nad zemí. Odpružení pneumatické s vlnovcovými pružinami a teleskopickými tlumiči. Polouzavřená kabina řidiče. Troje dvoudílné dveře s vně výsuvnými křídly jsou ovládány elektropneumaticky. Sedadla jsou laminátové skořepiny s látkovým potahem. Vozy mají třídílnou elektronickou orientaci.
Přední náprava LIAZ s nezávisle zavěšenými koly je lichoběžníkové konstrukce s rovnoběžnými nestejně dlouhými rameny, zadní náprava jednostupňová hypoidní Detva s diferenciálem Rockwell 160E.
Obsah palivové nádrže   240 litrů
Max. rychlost   70 km/h
Rozchod kol   vpředu 1953 mm, vzadu 1800 mm
Průměr otáčení   22 m
Parkovací ruční brzda   akumulační na zadní kola